Boligbeton Mod nye højder

SÆLGER TIL BETONELEMENTER


Ønsker du at være med til at sælge betonelementer til nogle af Danmarks største entreprenører og være en del af et dynamisk salgsteam, så har A/S Boligbeton jobbet til dig.


A/S Boligbeton har gennem de seneste år udviklet sig til en moderne betonelementfabrik indenfor råhus byggeriet. Vi producerer betonelementer til boliger, kontorer, institutioner, industri og sygehuse og har leverancer i hele Danmark med fokus på høj kvalitet og levering til tiden.


A/S Boligbeton ønsker forsat at udvikle virksomheden og som medarbejder kan du være med til at flytte grænser og gøre en forskel i forhandlingerne af nye opgaver. Stillingen som sælger er meget selvstændig, hvor du får mulighed for at planlægge eget arbejde og have indflydelse på løsning af øvrige opgaver i afdelingen.


Fra kunden henvender sig og til en sag er afsluttet, skal du sikre at kunden føler sig tryg og får en god oplevelse med deres leverance fra Boligbeton.

Du er derfor udadvendt, ambitiøs og kan se dig selv arbejde med teknisk vejledning fra en salgsrelateret funktion, hvor du arbejder hen imod at give den bedste rådgivning for dine kunder, så vi tilbyder den optimale tekniske løsning, der opfylder kundens behov.


Desuden kan du skabe gode relationer til kollegaerne og kunderne ved at være tillidsvækkende og positiv, og du arbejder effektivt, systematisk og vedholdende.


Primære arbejdsopgaver:

  • Opmåling af projekter
  • Udformning af tilbud og ordrer
  • Vejledning i konstruktioner og dimensioner
  • Udvikling og optimering af projekter
  • Samarbejde med projektafdelingen
  • Kunderelationer

Det er således dig der er med til at danne Boligbetons ansigt udadtil og sørge for at kunderne får en professionel rådgivning og sikre ordre til produktionen.


Dine kvalifikationer:

  • Vi forestiller os du er ingeniør eller bygningskonstruktør – evt. med et par års erfaring
  • Du har forståelse for og interesse i elementbyggeri
  • Du kan skabe relationer til vores kunder
  • Du har gode færdigheder i brugen af AutoCAD, Office, Bluebeam og lignende programmer
  • Du er god til at strukturere din hverdag og er omstillingsparat

Du tilbyes:

  • Et spændende job i en dynamisk virksomhed
  • Et uformelt arbejdsmiljø, hvor godt humør samt arbejdsglæde er i centrum
  • Løn efter kvalifikationer
  • Pensionsordning og sundhedsforsikring
  • God kantineordning
  • Aktiv personaleforening
  • Personalegoder i form af fx rabat på fitness og massageaftale, samt flere årlige firmaarrangementer
  • 3 engagerede kolleger som alle vil hjælpe dig med at komme godt ind i jobbet

Så er du resultatorienteret og vedholdende med gode evner til at skabe tillid og gode relationer til kunderne, vil vores udfordringer passe dig. Med din imødekommende og professionelle indstilling får du mulighed for at påvirke din og afdelingens dagligdag.


Lyder det som noget for dig, så ser vi frem til at modtage din ansøgning her:


Vi ønsker stillingen besat så snart den rette kandidat er fundet, derfor kalder vi til samtaler løbende, så søg allerede i dag.


Ansøg her

DOWNLOAD BOX

Brugernavn:

Adgangskode: