Da vores lønningsbogholder gennem mange år, har valgt at gå på velfortjent pension, søger vi en ny dygtig, erfaren og stabil medarbejder til at varetage alle opgaver omkring løn og administrativt HR samt faktureringsopgaver. Som lønnings og HR-medarbejder på Boligbeton er man en del af administrationsteamet, som består af 5 medarbejdere, der refererer til økonomidirektøren. Vi hjælper hinanden, servicerer vores kolleger og arbejder i en god stemning.
Dine opgaver vil bl.a. omfatte:
Om dig
Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke så vigtig for os. For os er den rette erfaring og personlighed det afgørende. Du vil få ansvar for egne opgaver og en høj grad af selvstyring i hverdagen, hvorfor det forventes, at du har en solid praktisk erfaring med tidsregistrering og lønudbetaling af primært timelønnede medarbejdere - gerne fra en produktionsvirksomhed med 14-dags lønninger. Vi forventer derudover at du har erfaring med Promark eller andre timeregistreringsprogrammer, samt erfaring med Visma løn og officepakken. Har du kendskab til Microsoft Dynamics AX og lettere regnskabsopgaver er det et plus, men ikke et krav.
Derudover er du omhyggelig og struktureret i dit arbejde og god til at overholde deadlines. Som person er du positiv og serviceminded og du kan kommunikere og samarbejde i alle lag af organisationen. Du kan prioritere og tage ansvar for egne opgaver.
Vi tilbyder:
Ansøgning og ansøgningsfrist:
Lyder det som noget for dig, så ser vi frem til at modtage din ansøgning.
Vi kalder til samtaler løbende, så søg allerede i dag.
Vi opfordrer alle til at søge uanset køn, alder, religion osv.
Ansøg her